a gép az űrben, mint hal a vízben

Frederick Steinmann az élő Isten - 1. rész

2016/12/06. - írta: lokkoL

tv.com Entertainment Tonight Show 2075.10.10.

Ray Burst: Következő vendégünk korunk meghatározó tudósa, a többszörös Nobel díjas Frederick Steinmann! Helló Frederick!

Frederick Steinmann: Helló Ray! Köszönöm a meghívást.

Ray Burst: Gondolom ismerősen cseng Peter Bishop neve.

Frederick Steinmann: A híres humorista, aki annó gyakornokként dolgozott velünk a MTI nanotechnológia laborban?

Ray Burst: Igen, ő is itt van velünk élő kapcsolásban. Helló Peter!

Peter Bishop: Üdv! Áldassék az ön neve Steinmann Professzor Úr! (nevet)
[az élő kapcsolás hátterében ünneplő tömeg]

Ray Burst: Frederick? Mit szólsz ehhez a téged éltető tömeghez?

Frederick Steinmann: Milyen érzés, hogy milliók kiáltottak ki istennek? Mikor ez még egyetemi poén szintjén ment, én is mosolyogtam rajta.

Peter Bishop: Ennek is megvan a maga története. Mivel én voltam az MIT csapatban a nagydumás, rám lett bízva, hogy kommunikáljak a minket megkereső sajtóval és egyéb nem tudománnyal foglalkozó szervezetekkel. Gondoltam testhez álló lesz a szóvivői szerep. Többnyire az is volt, de nem tudtam zöld ágra vergődni a vallási fanatikusoktól szinte naponta beeső: "Életet teremteni a semmiből csak Isten tud. Amit mi művelünk az istenkáromlás" tartalmú levelekkel. Egy ideig válaszolgattam rájuk, hogy az őstojást nem lehet életnek nevezni, de hiába. Aztán egyszer egy csapatépítő bulin a labor bekészültebb fele rávett, hogy válaszoljak az egyik fanatikus levelére a saját logikájával.

Ray Burst: Vagyis?

Peter Bishop: Vagyis: Ha semmiből életet csak Isten teremthet, és Steinmann professzor úr az őstojás megalkotásával a semmiből hozott létre életet, akkor abból következik, hogy Steinmann professzor úr az élő Isten.

Ray Burst: Ráadásul még zsidó is (nevet)

Peter Bishop: Persze hogy zsidó, ha nem lenne kóser, nem is hinne benne senki (nevet)

Frederick Steinmann: Erre így még nem is gondoltam (nevet)

[... mindenki röhög ...]

Ray Burst: Jézusom ... basszus ez de kész ... bekönnyeztem ... na ... de ... és mit reagáltak a levélre?

Peter Bishop: Csak a szokásosat. Életveszélyesen megfenyegettek, satöbbi ... a fanatikusoknak nincs humorérzéke ... de a neten nagyot ment a levél. 2055-ben megkapta az év trollkodása díjat.

(folyt. köv)

---

forrásnyelv: US angol
belső hivatkozások: Az őstojás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://singularity2148.blog.hu/api/trackback/id/tr3312026921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása