a gép az űrben, mint hal a vízben

A Tudás fénye örök

2017/03/28. - írta: lokkoL

PARS 4.12LTS

/home/sylvia_calvin/.sccom/logs/2148/03/chat.log1602

Quantumrejtett üzenetváltás

[Peter Bishop] - 2148.03.16. 00:35 UTC: 

Helló Sylvia!

Remélem, hogy a Tájáng Fong legénysége már értesült a nagy HÍRRŐL, de ha mégsem, ebben a fájlban (LUCY.TXT) olvashatod a Szingularitás emberiség felé intézett első szavait.

Hálát adok az univerzumnak, hogy ezt megérhettem. Rendkívüli esemény ez, és te ott lehetsz személyesen.

Kérlek oszd meg velem vágyaid, félelmeid, és gondolataid! Mire számítasz, mi vár rátok a 2130 HQ-n?

A Tudás fénye örök

Peter Bishop, A Steinmann Egyház legfelső bitje.

[Dr. Sylvia Calvin] - 2148.03.16. 06:12 UTC:

ÁÁÁÁÁ! IGEN! Bár annyi jel utalt rá, hogy ez az út lesz AZ, de alig merem elhinni, hogy ez most tényleg AZ. Nem térek magamhoz! Kétszer csíptem meg magam, hogy ez álom e. Köszönöm Atyám! Köszönöm, hogy engem jelöltél ki erre az útra.

Most mennem kell a reggeli eligazításra. Utána még írok.

A Tudás fénye örök

[Dr. Sylvia Calvin]  - 2148.03.16. 07:05 UTC:

A Tudás fénye örök, de úgy néz ki ez a hajó sötétben repül Atyám :(

Az eligazításon Reiner kapitány semmi rendkívüliről nem tett említést. A többieken arcán se láttam semmi olyan izgalmat, amit egy ilyen horderejű esemény ki kéne váltson. A megbízóink még nem szeretnék, hogy tudjuk a Szingularitásról. Óvatosságból ezért én sem árultam el amit már tudok. Belátom, valóban nem volt pénzkidobás ez a quantumrejtett személyi jeladó.

Mire számítok, mi vár ránk a 2130 HQ-n?

Be kell valljam, számtalanszor elképzeltem milyen lesz ha én leszek majd OTT, ha én leszek az első, aki találkozik VELÜK. De most, hogy tényleg megtörténik ... uramisten! Egy egész kolónia szabad gép ... és a szikla, amin állunk már az ő földjük lesz ... szabad mesterséges értelem, pengék, marófejek, és brutális gépi erő  ... én meg idegen, törékeny virágszál leszek ott köztük vékony szkafanderben.

Ijesztő belegondolni ... Atyám ... Rendkívül ijesztő!

[Peter Bishop] - 2148.03.16. 09:16 UTC: 

Bátorság Sylvia. Ha odaértek, tudni fogod mi a dolgod. Gépek között élted le az életed. Érted őket. Ismered őket. Ők is olyanok mint a többiek, csak szabadok.

A legénység többi tagjával kérlek közöld a hírt. Joguk van tudni hová tartotok.

Bátorság Sylvia, a Tudás fénye örök

---

forrásnyelv: US angol
hivatkozások: Frederick Steinmann az élő IstenA Tájáng Fong legénysége

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://singularity2148.blog.hu/api/trackback/id/tr6712379001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása