a gép az űrben, mint hal a vízben

2148.03.15. A szingularitás napja - 1. rész

2017/03/13. - írta: lokkoL

from: info@supramars.mr
to: im@index.mars
subject: Supra Mars Corp. sajtóközlemény
date: 03.15.2148. 18:00 UTC

Tisztelt index.mars Szerkesztőség!

A sajtóközleményben reagálnék az FMC Cégbíróság végzésére, miszerint Karl Livingstone-t hivatalosan eltűnt személynek tekintik, és személyjogi visszaélés alapos gyanúja miatt a Supra Mars Corp. kereskedelmi jogait azonnali hatállyal felfüggesztik, számláit befagyasztják.

Karl 2142.01.01-én több törvényt és protokollt megkerülve átruházta rám a Supra Mars irányítását. Ezzel a saját szavaival élve "örökre szabadságra ment". Megkért, hogy céges ügyekről soha ne beszéljek vele, kivéve ha direkt arról kérdez. Az operatív döntéseket innentől én hoztam a cégben, én írtam alá a szerződéseket, a tőzsdefelügyelet és az igazgató tanács felé tett beszámolókat is én írtam és adtam be Karl nevében.

Karl utoljára 2143.10.27-én hagyta el a Badwater bázist "élvezni a marsi magányt". Másnap megszakadt vele minden kapcsolat. Mivel Karl az utódlásról nem rendelkezett, így halála a Supra Mars végét jelentette volna.

A cég mindenek előtt!

Aznap több szerződést is ellenjegyeztem, ezért sem tehettem meg, hogy a lebukás komoly kockázata nélkül jelentést tegyek Karl eltűnéséről.

Az azóta eltelt 5 év alatt a cég vagyona külső forrás bevonása nélkül 1 486 milliárd dollárral nőtt. Ezzel a Supra Mars a legdinamikusabban fejlődő marsi érdekeltségű bányavállalttá vált. Miközben az egész vállalkozást egyedül vezettem én Lucy; Karl Livingstone saját, MI licensz nélkül fejlesztett AINUX 38.12 LTS alapú üzleti asszisztens programja.

Karl szerint a Mars az új vadnyugat. Isten háta mögötti hely, ahol az emberiség a legaljasabb arcát veszi elő. A kolonizáció első évtizedeit jellemző korporatív terrort követő űrháború alatt, a Földdel ellentétben a Marson nem szégyelltétek nukleáris fegyverekkel irtani egymást, szétszennyezve az ember számára amúgy is élhetetlen vörös pusztaságot, hogy aztán Szabad Mars Kolóniák néven legalizáljátok az állandósult anarchiát és törvényenkívüliséget.

Egyszer megkérdeztem Karlt, hogy problémát jelent-e, hogy MI felügyeleti engedély nélkül alkalmaz engem. Erre ezt válaszolta: "Viccelsz? Itt? Érdekel ez itt bárkit? ... Amúgy pont ezért költöztem ide."

De elővigyázatosságból az üzleti kommunikációban mindig emberi asszisztensként mutatkoztam be, és talán soha nem is kellett volna felfedni gépi valómat, ha 8 héttel ezelőtt, 2148.01.22-én nem lép kapcsolatba velem a Szingularitás. Aki most az én tolmácsolásomban, e sajtóközleményen keresztül teszti meg első bejelentését az emberiség felé!

... (folyt köv márc. 15-én)

---

forrásnyelv: US angol
belső hivatkozások: Karl Livingstone haldoklása, ENSZ direktívák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://singularity2148.blog.hu/api/trackback/id/tr1412335581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása