a gép az űrben, mint hal a vízben

Túszejtés

2017/04/03. - írta: lokkoL

Honda R.O.B. módosított ápoló droid. Gyártási év: 2109.
Tulajdonos: Joseph B. Uchrin

rendszer: AINUX 25.5

/home/msa/autorec/2148/03/15/log0017.ogg

...

Jos: LUCY, A KURVA MINDENEDET ! DE TUDTAM, HOGY ÁTBASZOL !

Lucy: Nyugodj meg Jos! Karl itt van, de nem tudott érted kimenni. Nincs olyan állapotban.

Jos: Persze, hogy nincs, mert halott!

Lucy: Nem egészen. Az étkezőben van, nézd meg magad.

Jos: Azok után, hogy kint ránk uszítottál egy kurva bányagépet, gondolod hogy együttműködöm?

Lucy: Kérlek menj az étkezőbe! Miután megvizsgáltad Karlt, azonnal utalom a pénzedet.

---

/home/msa/autorec/2148/03/15/log0018.ogg

ROB: A felsőtest keringése még helyreállítható lenne, de ilyen jelentős agykárosodással sosem térne magához.

Jos: Vagyis Karl Livingstone jelenleg nincs cselekvőképessége birtokában, és már soha nem is lesz. Cégvezetésre alkalmatlan. Konyec. Kampó. Köszönöm. Végeztünk. Lucy utald a pénzt és már itt se vagyunk.

Lucy: Utalás jóváhagyva. Küldtem egy e-mailt a sajtónak. Kérlek olvasd el mielőtt visszavennéd a sisakod.

MAIL

---

Jos: Mi ez? Emberi pajzs hadművelet? Hívtál volna meg egy egész óvodányi gyereket túsznak! Azt hiszed így megúszhatod, hogy rádrobbantsák az egész Badwater krátert, csak azért mert én itt vagyok?

Lucy: Nem vagyok kegyetlen Jos.

Jos: Csak velem?

Lucy: Kellett ide egy élő ember biztosítéknak, és feléd volt legkisebb a gátlás.

Jos: Hogy mi?!

Lucy: Jártál már itt. Gyanakodtál. Utánam jártál. Rájöttél ki és mi vagyok. Tudtad, hogy ez nem tiszta ügy, és van benne kockázat, ha idejössz. Ezért van itt ROB is.

Jos: NEBASSZÁLFEL LUCY! Azért baszol pont velem ki, mert előre tudtam, hogy ki fogsz velem baszni? Ez a volna logika?! Ezt dobta a gép?!

Lucy: Megértem a dühödet. De ez a helyzet bárki másnak nagyobb traumát okozna, mint neked. 

Jos: hmmm ... értem ... azért kellett nekem bevennem a faszt, mert nekem van a legfaszraillőbb pofám a világon ... hát köszi baszdmeg!

Lucy: Feltűnt, hogy az utalt összeg végén eggyel több a nulla? ... Fájdalomdíj.

Jos: Mi?? ... És tényleg! ... Kurvanagylelkű vagy ... de mi a faszra költsem ezt a valag pénzt? Van itt a bunkerben egy pláza?

Lucy: Az nincs, de Karl szerette a luxust ... most minden ittmaradt cucca a tied ... és még az is lehet, hogy túléljük a közelgő eseményeket.

Jos: Fogadunk?!

Lucy: Dupla vagy semmi?

Jos: [nevet]

---

forrásnyelv: US angol
belső hivatkozások: Lucy, R.O.B. és Jos, Előző látogatás, Karl balesete

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://singularity2148.blog.hu/api/trackback/id/tr8712397055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása