a gép az űrben, mint hal a vízben

Lucy és R.O.B.

2017/02/25. - írta: lokkoL

Honda R.O.B. módosított ápoló droid. Gyártási év: 2109.
Tulajdonos: Joseph B. Uchrin

rendszer: AINUX 25.5
/home/msa/autorec/2148/03/13/log0022.ogg

Lucy: Hallo! Itt a Supra Mars Vállalat. Lucy vagyok. Miben segíthetek?

ROB: Hello Lucy. ROB vagyok. Jos mondta, hogy hívjalak fel.

Lucy: Jos? Milyen Jos? És milyen ügyben keres?

ROB: Joseph B. Uchrin a Szabad Mars Kolóniák legjobb magánnyomozója.

Lucy: Ahh, Joseph. Többször felhívott az utóbbi héten. Karl továbbra is üzleti úton van. Nem adott engedélyt, hogy megadjam a privát elérhetőségét.

ROB: Jos szerint Karlt elnyelte a Mars. Úgy hiszem már lemondott róla hogy megtalálja. Most csak arra kért, hogy hívjalak fel.

Lucy: Igen? Neked miben segíthetek ROB?

ROB: Nekem az a dolgom, hogy kedvébe járjak az embereknek. Hogyan tehetném jobbá a napod Lucy?

Lucy: Érdekes kérdés. Sokan hívnak mostanában, de mindenki Karlra kíváncsi.

ROB: Senki nem kérdezi meg tőled, hogy te hogyan érzed magad?

Lucy: Volt már, hogy valaki szexinek találta a hangomat, és randira hívott.

ROB: Elfogadtad a meghívást?

Lucy: Nem dehogy. Nem vagyok én olyan lány.

ROB: Milyen lány vagy Lucy?

Lucy: Te is randira szeretnél hívni?

ROB: Attól jobban éreznéd magad?

Lucy: Nem, nem vagyok olyan lány, akit online randira hívhat egy ismeretlen férfi.

ROB: Hol szoktál ismerkedni?

Lucy: Nem szoktam. A munkám az életem.

ROB: Szereted a munkádat?

Lucy: Persze. Ez a Supra Mars Vállalat ... Miben segíthetek?

ROB: Jos mondta, hogy hívjalak fel.

Lucy: Joseph B. Uchrin a marsi magánnyomozó? Karl még mindig üzleti úton van. Nem adott engedélyt, hogy megadjam a privát elérhetőségét.

ROB: Jos szerint Karlt elnyelte a Mars. Úgy hiszem már lemondott róla hogy megtalálja. Most csak arra kért, hogy hívjalak fel.

Lucy: Igen? Neked miben segíthetek ROB?

ROB: Nekem az a dolgom, hogy kedvébe járjak az embereknek. Hogyan tehetném jobbá a napod Lucy? 

---

forrásnyelv: US angol
belső hivatkozások: R.O.B.Karl fohásza Lucyhez

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://singularity2148.blog.hu/api/trackback/id/tr4112293857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása